Titta det snöar Titta det snöar!

Eller ja, det har snöat hela natten tydligen.
För imorse var det kaos i Beijing igen.

Det hade kommit ca 1,5-2 dm snö imorse, tråkiga är bara att det är plusgrader tusentals människor som går och trampar upp det, ja ni kan ju tänka er själva vilken sörja det är.
Jag har INGA ordentliga skor för det här!!

Iallafall så tog det mig 10 min längre tid att gå till tunnelbanan eftersom det var svårt att ta sig fram.
Väl i tunnebanan var folk som tokiga, ja iallafall vid zhichunlu, där jag måste byta tunnelbana varje dag.
URK! Det var proppat på tunnelbanan, sen rusate folk och knuffades så mycket att vakterna blev argare än vanligt med sina megafoner.

Med andra ord KAOS.

Föresten så är min vinterjacka förstor :S Ser ut som ett tält!
Ser ut som om jag har brösten 2 dm åt sidan och väldigt långt ner.
Känner mig inte så fin som sagt, men ska gå till sömmerskan på lördag alt, fredag kväll och se om hon kan fixa båda mina kappor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0