Svininfluensa!!! :P

*HJÄLP! SININFLUENSA!!!!*

Ja, det är nog vad mina arbetskamrater sitter och tänker just nu :P För jag sitter och snyter mig var 10de minut och hostar lite då och då...
Hostan är dock mer för att det kittlas i halsen, och näsan rinner.. (Hellre att den rinner än är täppt dock)

Men nu till det jobbiga!
Det kommer bli ner till 14 grader kallt i Beijing den här veckan!!! Om natten då vill säga, men jag smådör iallafall.
Det är INTE rättvist! Jag har inga bra vinterkläder jueh. Suck. Så här kallt var det inte förra året :(

http://www.wunderground.com/global/stations/54511.html 


Mina händer är så kalla att det gör ont när jag skriver. Och klockan är inte ens 12 än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0