Snöar det i Beijing?

Jopp. Nu har det hänt, igårkväll började det att snöa i Beijing!!

Helt galet, helt sjukt, så tragiskt! För jag måste fixa min jacka, för den är för stor, och det inner jag inte göra förens nästa helg... Mina uggs är trasiga så måste lämna tillbaka dem, men hinner jag inte heller göra förens nästa helg.

Tog ner resväskan igårkväll med mina vinterkläder i och tappade den på axeln, gjorde jätteont :(

I går så var det då halloween, vilket vi virade genom att först dra till Lush och titta på alla människor, sen åka till Sanlitun för att gå ut och dansa. Och oj vad vi dansade :)
Roligt var det, även om jag idag har varit jättesjuk.

Problemet med kinesisk alkohol är att du aldrig vet om den är bra eller inte.
Jag fick i mig någonting igårkväll som gjorde att jag kräkits hela morgonen/förmiddagen, så jag somnade int förens runt 12 idag, vilket gjorde att jag sov hela dagen. Försökte äta förut men det sitter uppe i halsen på mig och nu mår jag bara mer illa. :(

Suck.

Hade iallafall roligt igår.

Jag och jannicke har legat i soffan och tittat på Dirty Dancing och ska titta lite på how I met you mother.
Men först ska jag sätta i lite färg i håret så jag inte ser så sjuk ut längre.

Hejhopp!


Danskan Kate och Blonda jag ;)


Jenny o  Jag

Seeee snö på en bil!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0