Snällt Jenny, SNällt!

Ja! Nu är jag putt :(
Igentligen inte, men ni förstår. Jenny är på IKEA idag... Och hon skickade sms.. Så jag ringde, och då kom jag på en massa saker.

1. De har marabou choklad där.. O_O
2. De har skumtomtar där O_O
3. De har Ahlgrens bilar där O_O

Jaaa, man blir sjukt godissugen!
Så hon ska köpa med skumtomat åt mig, hihi

Sen på söndag ska vi fira första advent genom en fika med glögg och pepparkakor :D
Vad mysigt!

För ja, Jenny flyttar in på våran soffa imorgon och ska bo där en vecka tills hon åker hem.
Och om 12 dagar får jag smaka mammas lussikatter :D

Yeey!

(OBS! Allt som köps på IKEA här är jättedyrt! 200 g mjölkchoklad är typ 36 kr!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0