Oprah - end of an... Eller?

Ja. tydligen har Viktoria köpt sig en väska för 100 000. Men DOH!
1. Hur vet ni att hon betalade för den? (Nu menar jag inte att hon snott den :S)
2. Hur vet ni att hon inte hat egna pengar hon köpt den för?

Seriöst? Ni sitter och bryr er om en väska? Dags att skaffa lite annat att bry sig om kanske?
Dags att lägga sina irritationer till något relevant?
Nejnej.

Sen så ska tydligen Oprah lägga ner sitt problem, vilket jag tycker både är sorgligt och bra.
Hon har hållit på så otroligt länge. 25 år oavbrutet?

Något som irriterar mig med henne är att alla som är där, hon och ja vem vet vad tackar gud. För allt? Det är inte okej!

Många säger att hon har så otroligt mycket pengar, så henne är det inte synd om, men ja? Men tänk bara när stormen gick över noth Carolina, så startade hon en stor insamling.

Hon har varje år en buss som åker runt och ger skolböcker, kläder, leksaker osvosvosv till MASSVIS med fattiga barn!

Så galet mycket pengar hon lägger ut, och okej, hon får reklam och tjänar på att vara ansiktet utåt? Men vad gör det, hon tar faktist tag i saken och får andra att hjälpa till?

Sen för att inte tala om alla intressanta saker hon har tagit upp.
Jag har lärt mig galet mycket genom hennes program om sjukdomar, problem, och ja, lite mer inblick i onormala förhållanden, saker som min perfekta värld aldrig har drabbats av.

Jag ger Oprah en guldmedalj att hon faktist har orkar hålla ut i 25 år. Hon har fått många att känna sig värdefulla, genom att tagit upp deras historia. Som pojken med någon sjukdom som gjorde att hans kropp, hmm åldrades? Minns det knappt längre, bara bilden av det, och även hur hon något år senare tog upp att han dött, och att de hade varit med honom och ja.

Alltså.. ja.. Jag skulle aldrig klara av jobbet hon har gjort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0