Ond cirkel + en härlig dag i Beijing!

Ja, grejjen är ju att man får sitta med jacka på sig på kontoret just nu.

Ni förstår, Beijing är ett sådantdära land som vill styra precis allt ifrån vilka internetsidor vi går in på, tills när värmen ska sättas på och stängas av, samt hur mycket den ska vara på.

Jo ni förstår, de sidor som blivit blockade som jag använder mig utav är.
Facebook.
Youtube.
Na.se!!!
blogspot.

Om jag är irriterad? Grymt!! Varför får jag inte gå in på NA?!?!?!? (Nerikes allehanda) Väntar bara på att aftonbladet ska bli blockat också.

Sen som sagt så är det jättekallt på kontoret eftersom de inte har satt på värmen ännu. Det var minusgrader imorse och snön ligger fortfarande kvar på taken. Såg på en bil att det har snöas ca 1 dm. Coolt :) Dock ligger det inte kvar på gatorna eller något sådant.

Men jag blir lite väl kall, speciellt om rygger och axlarna, fast att jag sitter med ett linne, e t-shirt, a kofta och 1 kavaj plus a stor halsduk.

Blaha säger jag bara, men tack och lov att jag köpte dessa Uggs! Mina fötter fryser iallafall inte! :)


Just det, jag glömde!

Ond cirkel står för att jag inte sov mycket natten till söndagen för -ni-vet-vad, vilket resulterade i att jag sov till ca fem på eftermiddagen igår, vilket gjorde att jag inte kunde somna förens 2-3 inatt.

Jag mår fortfarande jätteilla... :(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0