Oh vad det är vackert ^^

Min plats vid fönstret är både bra och dåligt.
Dåligt när jag har solen i ögonen i ca 1 timme,
Dåligt när min arbetskamrat vill ha fönstret upp fast att det är minusgrader.

Bra och dåligt att jag kan sitta och stirra ut över husen.

Sådanna här dagar JÄTTE BRA när himlen är så galet vacker.
Det är nymåne och den hänger där uppe och tittar ner på mig. Husen ser bara så fina ut, och kvällen är vacker.
"Solnedgången" Var jättefin, hela himlen färgades.

Ikväll ska vi som sagt ha tjejkväll, YEEY!

Jag vet hur den kommer sluta, men jag tänker ha roligt där i mellan ;)
Så om ca 30 min ska jag träffa Jenny, så åker vi hem och äter och gör oss i ordning sen får vi se när vi åker till Sanlitun och går ut och dansar.
Vi blir iallafall ett gäng tjejer som ska iväg.

Yeeey!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0