Obama och Hu Jintao

Ojoj. Ni skulle bara veta hur stort kineserna tycker det är att Obama var här.
Idag stod de tillochmed på gatorna och sålde China Daily (tidningen) och jag köpte den nästan, men orkade inte att leta reda på plånboken.

Där emot så såg jag nyheterna på tunnelbanan när de spelade nationalsångerna och hade lite pompa och ståt.
Ojoj, säger jag bara, Det är inte ofta vår kinesiska president ler :)

Gick till Natasjas födelsedags fest igårkväll, ja om vi kan kalla det fest... Vi åt pizza och tittade på Black Dynamite, absolut inte den bästaste film jag sett.
Mwaha.

Det går runt så mycket tankar i huvudet just nu. Igår fick jag 45 min att flyta bort på tunnelbanan genom att vara inne i mina egna tankar. Tror aldrig att resan har gått så fort.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0