Men GUD Vad ni tjatar!!

(Säger jag)

Ibland står jag inte ut med att folk upprepar samma saker om och om igen
(Som ni kan läsa om längre ner om att äta lunch med mina arbetskamrater)

Men så fort jag blir liiite lite sjuk i Kina så börjar folk tjata om både det ena och det andra.

Kompis nr 1 tjatar om att jag borde gå och köpta medicin, äta medicin, jätteviktigt med medicin!!

Ehh Nej? Man ska inte alltid äta mediciner? :S

Kompis nr 2 tjatar om vitaminer, Köp vitaminer, du måste äta mer vitaminer!!!

Ehh? Vad vet du om hur mycket vitaminer jag äter om dagen?
Undra om hon ens vet om att man faktist kan äta för mycket vitaminer :S

Doooh !!


Jag tror på vila, jag tar lite nässpray om det blir för jobbigt, en alvedon på morgonen så jag överlever tunnelbanan, annars går det prima. Jag äter massvis med clementiner :S och annan fruks med vitaminer i + att jag äter C-vitaminer som kosttillskott på jobebt avrje dag :O

Kommentarer
Postat av: kasel´

dobry vecer!

ja om man ska äta vitaminer så skall man äta frukt och andra nyttigheter, för då får man i sig andra nyttiga ämnen såsom antioxidanter och fibrer. fibrerna är bra för tarmsystemet!

så mera frukt istället för tabletter!

är man lindrigt sjuk bör man inte äta medicin i onödan. tänk på levern! vila och vatten är en bra medicin!

/medicine kandidaten

2009-11-12 @ 22:36:03
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0