Måndag och tillbaka på jobbet.

Jag vill skriva att det är 2 veckor kvar, men det kan jag inte göra förens imorgon :(

Annars så är allt helt ok. Har inte sovit så mycket inatt pga otroligt konstiga drömmar, bla där lejon pratar (det var inte lejon, men kommer inte ihåg vilket kattdjur det var)

Hämtade mina klänningar igår, och de blev JÄTTEFINA! Jag är ehlnöjd :)
Mest chockad är jag väll över den blåa.

Hmm. Sen åkte jag och Jenny till Xidan, Mingzhu, och ja. Aldrig mer!
Jag kome efter 5 min på varför jag endast varit där en gång, och aldrig någonsin vill återvända igen.

Det var folk, överallt, jag vet inte hur jag ska beskriva det bättre. Sen var det otroligt kvavt och trångt och ja.
Hemskt med andra ord.

Dock hann jag införskaffa mig ett par fuskläder stövlar som är bruna, ett part svarta "läder"stövlar (om man ska tro på försäljaren) och ett par glitterskor. Jopp, glittriga med rolig klack :P och allt detta för 250 kr. På tok för dyrt, men jag orkade inte pruta mer på de svarta stövlarna :(

Nu ska jag återvända till jobbet. Jag har mycket jag ska inna med på 15 dagar.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0