Kära dagboken.

Helgen har varit helt ok.

I Fredagskväll så mötte jag upp Jenny i Guomao och tog sällskap tillbaka till Wudaokou.
Där träffade vi Robert på Lush och gick gemensamt till Ganges, en indisk resturang.
Och gott var det, ojoj. Sen gick vi hem och tittade på film hemma hos mig.

Det var riktigt trevligt.

Lördagen bestod av en förmiddag/halv eftermiddag i soffan och tittade på One tree Hill.
Sen gick vi och åt lunch. Hem och vilade lite eftersom jag håller på att bli lagom förkyld... Sen städade vi lägenheten.
Efter mycket om och men bestämde jag mig för att äte middag med Cat, vilket jag fortfarande var för mätt för med tanke på våran sena lunch,... frukost.. Ja ni vet.

Men sen. Ojoj sen åkte vi till Lamatemplet och gick till Partyworld och sjöng Kareoke :D

Och OJ vad jag ägde!! Sjöng så mycket att det började göra ont i halsen. Men roligt var det.

Sen drog jag och Jenny tillbaka till Wudaokou och gick till propaganda för att dansa i 3 timmar.

.

Nu sitter jag här på luch och tror jag ska dra hemmåt och lägga mig i soffan och göra ingenting :P skulle vara rätt så skönt hörrni ;)

Hejhopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0