Kackerlackor + Teppanyaki

Ja, jag sitter ju Lush just nu och höll på att dö för en stund sen.
Satt i soffan lutat mot väggen och benen uppe i soffan, otroligt skönt med andra ord.

Men vad händer, EN KACKERLACKA kryper vid min jacka!!
Efter att någon tår kommit  fram i mitt öga utav chocken så flyger jag upp och skriker!!!
Nej det gjorde jag inte alls, men jag fick allt lite panik. Jag gillar inte sådannadära djur.
Spindlar, helt okej, men inte kackerlackor :S


Ihh!

Igår så tog jag och Jonas en promenad i vinterkylan, men vi insåg snart att det var för kallt, så vi gick till Starbuck och köpte oss varsin stor kopp varm choklad, gick vidare till subway och tok varsin chokladkaka och slog oss ner i soffan. Mmm! HÄrligt!


Senare på kvällen åkte jag med Cat och hennes far som är här på besök till Sanlitun och gick för att äta Tappanyaki!
Ni vet sådandär japansk mat när de står och gör iordning allting framför en.
Jättegott, ojojoj vad gott det var! Man betalade 160 kr och fick äta och dricka så mycket man ville.
Så vi åt:

Ostron (var inte så hemskt som jag trodde att det skulle vara)
Lamm
Någon köttbiff (Oj vad gott det var)
Kyckling och lök
Någon torskliknande rätt.
Lax
Nudlar
Någon annan köttgrejj med svamp
Glass och banan
Hhmmm. Kommer inte ihåg om det var något mer :S

Sedan så drack vi ju varm Sake också ;)

Det bästa av allt, eller ja, snällaste var att Cats far betalade för allt under kvällen, så det blev billigt och fint. :)

Vi gick till en Irländsk bar och drack en drink, stal ett glas (Som är jättefint!)

Hmm, ja var väll det.


Idag så åkte vi iväg till sömmerskan och jaaa.. Jag råkade beställa.. Hrm. *host* klänningar. :D
Sen fick jag mina kläder fixade så nu sitter de lite finare. Yeeey!

Nu ska vi iväg och äta hotpot, sedan Open mic. Justdet, ni hörde rätt! Jag ska på Open mic ikväll.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0