I'm Blue

Nu är det dags för dagens gnäll! ;)

Jag gick ut och lunch med tjejerna idag, och ja. Trots att jag inte ätit med dem på över en vecka
så bestämde de sig naturligtvis för att klaga på hur mycket ris jag lämnar på talkriken

WTF!

Mamma! När jag kommer hem vill jag inte ha ris!
Jag ska äta alla sorters potatis, det ska ni ha klart för er!
Den ska vara kokt, och stekt och kokt och... Ungsstekt! Och bakad osvosv.

Jag har nu efter långt tid av att undvika äta ris dagligen och 2 gånger per dag, insett att min mage inte är så svullen längre. Jag for fortfarande tokont i magen, men jag mår mycket mycket bättre än vad jag gjort förut.
Så mja, jag skyller lite på ris ;)

Idag har jag min röda julklänning på mig. Känner mig faktist relativt fin.
Vit skjorta, röd klänning i manchersterliknande tyg och sen en svart bolero.
Och jajust det. Mina fina svarta skinnstövlar. Fast sömmern på strumpbyxorna ligger fel så det gör lite smått ont i tån, men jag orkar inte ändra det :S

Det var något jag hade att berätta.. Hmm. Undra vad det var :O

Well. Jag har bara 5 timmar kvar på jobbet, sen bär det av hemmåt för helg.

Jag längtar något galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0