Helg + Sömmerska + Ikea?

Ja, nu är det ju helg igen, och på tisdag åker jag hem om 3 veckor...
Om de går lika fort som den här veckan har gjort så kommer jag vara nöjd.

Igårkväll gick jag till Lush en stund och lyssna på lite livemusik utav Tavey, Rich och Handsome Rich. Ja vi har 4 st som heter Rich så vi måste döpa om dem lite. Vi har Rich, som liksom är Rich. Handsome Rich ser verkligen bra ut, därav namnet, vi har Dicki och sen Rich A.

Iallafall så var det en trevlig kväll...

Idag skulle jag ha åkt till sömmerskan för att sy in min jacka, men jag orkar verkligen inte, vill ha någon dag där jag faktist får göra vad jag vill och när jag vill :P
Sen skulle jag åka till Ikea, men neeh. Får se när vi hinner med det.

Men jag MÅSTE fixa skor nästa vecka. Måstemåste.

Och ja. En sak är då säker. Klockan 4 på natten när man halvsover så går det inte att prata engelska. Det är helt omöjligt.


Jag ska nog ta en promenad i det härliga vädret :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0