Härligt härligt!

Men farligt farligt?

Vädret är så otroligt härligt idag! Synd att jag har suttit inne och jobbat hela dagen.

Jag slutar om 2 timmar, och då ska jag åka tillbaka till Wu för middag och sen födelsedagsfest som vi får se om jag överlever. Jag har nämligen redan varit påväg att somna två gånger på jobbet idag.

Ooh VET NI VAD! Vi blev bjudna på tårta idag :D Jag har ingen aning om varför, och den var inte god någonstans, men ojojoj. :) Det var gulligt av de små kineserna.

På tal om hur bra vädret var, så såg man bergen jättebra idag, så det var mysigt.

Nu ska jag läsa klart artickeln som Obama och Hu Jintao
http://www.aftonbladet.se/senastenytt/ttnyheter/utrikes/article6134767.ab

Ja, och jobba såklart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0