Don't you know it's gonna last?

Nannaa, Sjunger på Beatles, Don't let me down.
Väldigt mysig sång.

Människor har svårt att lyssna ibland. Natasja försöker få med mig till en fest fast att jag förklarat för henne säkerligen 5 gånger att jag inte kommer hinna, att jag inte har större lust och att jag troligen har 10 anledningar till varför jag inte vill gå, men hon försöker ändå.

Man tröttnar ibland. Det är inte det att jag inte vill träffa just dem (bara lite) Det är bara det att jag verkligen inte känner för att gå ut imorn. Även om jag vet att det ändras imorn, :P Men det vill jag bestämma då.

Nu ska jag städa lite och byta lakarn.. Sen är det dags att sova igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0