Do you have the time?

http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/musik/live/article6044032.ab


Ohnooo! Nu har jag Green Day i mitt huvud och känslan av att vilja dansa!
Dansa och skutta runt på golvet hit-och-dit!

Pratade med lilla Johanna förut, och bestämde att jag ska åka på deras julkonsert på skolan, så är det någon som vill följa med som min dejt? Kan ju inte gå själv liksom... :P

Jag känner mig så glad idag, jag undrar varför.
Jag har råkar kräkts en gång, efter lunchen förut, men sen lugnade magen ner sig och slutade bråka med mig, så nu mår jag bättre, inte bra, men bättre.

Vi ska på Winnerbäck! Vi ska på Winnerbäck :D

Iallafall. Nu ska jag fortsätta jobba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0