Den där planschen...

Ja, jag sitter och läser runt i tidningarna ett x antal gånger under dagen.
Och det står så ofta om kändisar osv osv, själv är jag galet nyfiken så jag läser sorgligt nog många utav dem.

Så kommer man till ytterligare en artickel om Micheal Jacksson.

Det står så mycket att jag själv faktist funderar på vad folk har för liv, nu menar jag inte han, utan de som desperat gräver upp en massa konstiga saker, massa gamla saker osv.

Personligen tycker ju jag nu att han har gått bort, så nu behöver man inte hålla på och gräva i vad han gjort och inte gjort. Tycker det är tragiskt om han var en pedofil och allt som sägs stämmer, tyvärr kommer vi aldrig att få reda på sanningen.

Jag har alltid gillat hans låtar och texter, och tycker själv att han har stått för mycket bra i våran musikhistoria. Han hann ju med en hel del, dock vet ja inte vilken som är min favorit. Kan inte riktigt bestämma mig.

Men jag vet en sak som är min favorit och det är en plansch som min bror hade på honom. Helt ärligt kan jag inte ens säga att jag kommer ihåg exakt hur den ser ut, men det var någon utav dedär när han hade en vit skjorta, svarta byxor och skyddet runt armen. Hans ansikte var så galet vackert.

Och eftersom jag hellre minns bra saker om människor så lägger jag här upp några bilder när Jag tycker att han varit fin.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0