Adventsfika i Beijing

Ja, för mitt andra år så sitter jag nu här och stirrar på våran kinesiska adventsfika/frukost. (klockan må vara 14.30 men vi har inte ätit något än)

Fikat består utav en burk pepparkakor, skumtomar och blossas 10% glögg med russin och mandel mix.
Och ja just det! En gammal julskiva som spelas. Nu saknar bara Sunes Jul, så hade det varit underbart.

Jag har stallt fram några tomar och hängt upp en julstjärna utan belysning.
Sen om jag hittar några fler knappnålar så ska jag hänga upp lite julkulor :)

Skönt iallafall att jag får vara hemma till 3dje advent och Lucia :)

Förövrigt så är jag helt frälst i skumtomtar.

Idag ska jag inte göra så mycket. Vi ska ta och äta HotPot ikväll, kanske gå på Open mic. Jag skulle igentligen sjunga, men jaja.

Igår gick jag till D22 för första gången sen Maj och det var jättemys!
Det var två liveband var av det ena är rätt så känd 24 hours och jätteduktiga. Det andra bandet ger jag inte mycket för, men det gick att lyssna på.
Träffade även våran kära norsk Olé som jag inte sett på en evighets evighet.

Nu ska jag fortsätta att äta pepparkakor :D


Kommentarer
Postat av: johanna.

heleeeeeena, när du kommer hem kan vi väl sno en bil och åka till marieberg? :D prova massa kläder och skoooor och bara busa runt? :D du, jag och sandra? :D <3

2009-11-29 @ 17:51:56
URL: http://j0hannalarss0n.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0