55. Lördag och ehh.. jag vet inte.

Det jobbiga med människor ibland är att när man säger att man vill göra det mesta utav tiden som är kvar så tänker de fester. Ja, jag har 5 partyn som är Hejdåfester för mig, när jag egentligen mest bara vill hänga med mina närmaste vänner och bara vara.
Doch har mycket gått galet den senaste tiden så det är många som försöker undvika varandra och jag står i mitten och vet inte hur jag ska få ihop alla när de inte vill umgås med varandra men "vill umgås" med mig.
Det hela slutade med ett litet utbrått igårkväll där jag bad alla att vara vänner min sista tid i Beijing, för jag behöver ha dem alla omkring mig.

Ändå så sitter jag här idag och svarar inte i telefonen eller på sms och står som offline på msn.
Tragiskt och elakt, jag vet. Men jag oooorkar inte. Jag vill bara vara.

Gårkvällen var helt ok. Inte bäst men okej.
Jag hade på mig en klänning ni alla kommer få en chock att se mig i. Plus att jag hatar kort på mig själv, så ja, det är ingen fin bild, men jag lägger upp den ändå.

Igår insåg jag även att man visst har gjort mer intryck på människor än vad man trott. Som Rich som kom och satt och pratade med mig under natten och man bara.. Ja, det var knasigt.
Jag vet inte. Jag vill skriva något glatt inlägg, men jag kan inte :) De flesta människor omkring mig är på sämre humör så de drar ner mig lite, även om jag försöker att undvika det. Fast jag vet att jag själv går i perioder just nu, men jag överlever ändå.

Iallafall så ska jag antingen öppna dörren och bli social utanför, gå på promenad eller gå till Natasja och titta på film.
Det enda som känns lockande är promenaden, men min ipod har inget batteri, så jag väntar på att den ska laddas, och helt plötsligt blev klockan 8.
Baaaaah!!!

 Jaaa... Stora höfter och stor rumpa är något man får i denhär.. Och stora bröst.. Men det bjuder jag på.

 Och leker man lite här och där så får jag tydligen gröna ögon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0