54. Fredag + Hejdå Party.

Jopp.. Idag är det en utav alla hejdå fester jag har fått ^^
Fast den här är både för mig, Andyshey och Sasha, så jag ska väll inte känna mig för lycklig, även om Natasja säger att den är mest för mig ;)

Man ska klä sig för att imponera :S Vilket jag tycker är väldigt svårt, eftersom jag inte känner mig så.. imponerande.

Jag har 3 val.
1. En otroligt färgglad klänning som är rosa svart och blå.
2. En blåbrön blommig klänning.
3. En svart klänning som är snygg, men lite väl urringad så jag har ändå en tshirt under ^^

Får se. Jag kaaaanske lägger upp bilder så får ni bestämma.

Inatt så kunde jag inte sova så jag började städa på allvar. Dvs, tvätta kläder som ska packas ner, tömma alla lådorna, så ingenting ligger gömt, utan nu ligger allt typ.. på golvet :S Det är jtätesvårt att veta vad jag kommer att titta igenom och vad som helt enkelt är ointressant i framtiden, men jag kämpar så gott jag kan. Det sista jag kommer ta bort är iallafall mina väggdekorationer, dvs teatermasken på väggen.. Alla kort jag har uppsatta och ojojojoj.

Shit om omkring 2 veckor är jag i Sverige :S Jag fattar det inte. Änn så länge väger min väska dryga 16 kg och då är istortsett allt det tyngsta packat.. Iof, blir det värre om vi väger handbagaget med alla böcker i ^^ Men det kan jag ignorera. HIhi


Nu ska jag fortsätta att städa, för sen måste jag duscha och göra mig iordning och fin inför ikväll... Om det nu går :S


Jaja, Ha en trevlig dag vart ni än är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0