53. Söndag.

Jag är på jättedåligt humör.
Eller problemet är att gårkvällen blev lite för mycket, så jag har ont i huvudet, kunde knappt sova och har varit rätt så aktiv idag. Vilket resulterade i att jag just nu ligger i mitt rum, lyssnar på System of a down och undviker allt vad människor heter. Förutom Jannicke. Henne pratar jag med.

Igår så åkte vi till Jack, Andy och Toms lägenhet på en så kallad avskedsfest för mig. Det var jätteroligt. människor, musik, människor osv. Jag blev dock ledsen gång på gång. Jag ringde till Jannicke och försökte hålla mig för gråt, men det gick ju som det gick.
Sen blev jag ledsen några andra gånger under kvällen, men i helhet så var det jätteroligt.

Kvällen slutade med att jag och Jack låg ute på hans balkong och pratade om ditt och datt i någon timme medans Tom låste ut oss... Sen blev jag jättekissenödig och skickade sms till Tom och berättade, vilket jag upptäckte att dörren inte var låst.. Dock försent, så jag fick ett väldigt roligt svar på det smset. Iiih!

Sen så ville de att jag skulle sova där, men jag kunde inte riktigt med det när det i slutet bara blev jag och Tom som var vakna, så jag åkte hem. Dock var han trevlig som vanligt och såg till att jag hamnade tryggt i en taxi så jag kom hem.


Idag så vaknade jag galet tidigt, gick ut för att äta nudlar. Sedan träffade jag upp folk i Beer garden och satt där och pratade i några timmar. Vi gick till La Bamba och spelade biljard för att sedan gå tillbaka till Beer Garden. Vi gick hem till Natasja, varpå hennes hiss inte funkade så vi fick gå 8 våningar, och jag har världens träningsvärk i mina lår sedan kvällen innan (fråga mig inte varför) Hälsade dock på hennes katt nu för första gången. Inte alls lika vacker som min, men klart söt. ;)

Gick tillbaka till Beer Garden för 3:dje gången, men då blev jag trött och bestämde mig för att gå hem.
Så jag har diskat, och plockat lite med mina grejjor.


Här kommer en bild ifrån igårkväll. Jag var fint sminkad, men det grät jag bort när jag skrattade när vi körde en lek. Baaah!! :)

  Mina nya klänning föresten.. Som blir kort när man sitter, så då får man tänka sig för. :P

  Rich, jag och sötaste spanjorskan ever :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0