52. Scoff.

Igår så hämtade jag mina klänningar och jag är faktist nöjd!
Jag gillar dem alla 3 även om det är väääldigt ovant att ha på sig en lilarosa blå klänning :S
Dock måste jag gå och kemtvätta den, för det är ballongkjol och jag får större rumpa än vanligt ;)

Igår så ville jag så gärna ligga hemma i soffan hela kvällen och inte röra mig, vilket det nästan blev eftersom jag inte ville gå till D22 med de andra och slösa pengar på inträde.
Men så ringde Angeliqa till mig och sa att Xiao Long skulle ta in mig gratis, så det blev bara att dra sig dit, för då hade jag ingen riktig ursäkt eftersom det var Angeliqas sista natt i Beijing.

Så jag drog till D22 och lyssnade på Steely Heart, Fire Balloon och Scoff. 3 mycket bra band med blandade musikstilar.

Jag var dock väldigt trött så jag tog med mig Jannicke och gick hem runt 1.30 för att försöka sova, vilket slutade med att jag satt uppe och tittade på massor av bilder som blivit tagna de senaste veckorna.

Angeliqa åkte idag runt 8 tiden, var vädligt trist att se henne åka, men jag var på tok för trött för att ens kunna bli ledsen. Har varit roligt att ha henne här, synd att hon inte kunde stanna längre, men är nog tur att hon åker samtidigt med tanke på allas våran ekonomi ;)

Idag har jag bestämt mig för att jag ska lyckas lösa Rubriks Kub, annars så ska jag fortsätta städa lite sen, måste vila lite, och senare ska jag gå till Natasja och äta middag + hälsa på hennes katt för att senare dra iväg till Jack och Toms lägenhet på "hejdå festen för mig"

Kul!! Njaaa.. Jag oooorkar verkligen inte. Jag skulle kunna tänka mig att bara ligga hemma ikväll med och bara, va.
Men det får bli någon annan dag.

Det börjar kännas konstigt. Vissa dagar vill jag bara åka hem.
Igårkväll blev jag ledsen över att jag snart åker hem. Mina känslor är som berg och dalbana. Går upp och ner, ibland sprudlar glädjen riktigt högt upp, fast det andra dagar går ritkigt djupt ner.

Men jag tycker det är helt ok ändå. ^^ Jag är glad att jag inte är helt känslolös.
Att jag gråter så mycket både när jag är glad och ledsen har jag nog fått från mor min. Fast när jag tänker efter så gråter även pappa ibland när han skrattar. (plus att han fällde tårar första gången jag kom hem ifrån Kina.. Det såg jag ;) )

Iallafall så vill jag inte klaga mer på att jag skrattar så jag gråter, förutom att mitt smink alltid försvinner. Men ja, vad gör man inte för att roa sin omgivning, även om det tog dem några gånger att förstå att jag skrattar och inte gråter.
Sen tycker de att det är skitkul när jag börjar skratta mina hihi i falsett och inte kunna prata på 5 min.

Jag kommer sakna dem så mycket :'(
Alla är vädligt gulliga just nu. De kommer och säger att de kommer sakna mig. Vissa säger att det inte är okej att jag åker. Andra frågar vad de ska göra nu? Natasja sa att det skulle bli väldigt konstigt utan mig.


Här om dagen så kom jag på mig själv att jag isolerar mig lite ifrån de andra. Att jag gärna inte umgås med dem lika mycket, vilket jag blev otroligt arg på mig själv så nu umgås jag mycket med dem igen.
Fast iof. De senaste 3 veckorna har jag spenderat mycket med Jannicke, Mimmi och Angeliqa, men det har ju sina orsaker ;)
Men nu ska det bli bättring, för nu ni. Nu är det inte så långt kvar.
Jag ju fortfarande inte säga exakt hur långt det är kvar, men jag har börjat på min nedräkning...


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0