51. Todiliiduuu!

Blaha!

Jag har fått klagomål att jag skriver för lite, eller rättare sagt för sällan ^^

Jag har försökt hålla mig lite undran för allt och alla den senaste veckan, det är lite påfrestande att bo 4 tjejer i en 2:a även om det går finfint!

Har inte varit några problem som helst ^^ Dock åker Angeliqa hem på lördag vilket är jättetråkig. :(

Jag har blivit bättre på att laga mat.
Eller, ja. Inte att det smakar bättre, utan bättre på att jag faktist tar tag i mig själv och lagat mat. :)

lagade köttfärs och skruvmakaroner idag, och det gick helt klart att äta. Tyckte även katten.

Nu sitter jag här i soffan och slötittar på Medium, de andra är ute och äter middag med folk men jag kände att det skulle vara skönt med en hemmakväll för mig själv ^^ Jag kanske tillochmed gör fruktsallad senare ;)

Jag jävlades med Robin igår vilket var jätteroligt!
Skrev på facebook här om dagen att jag börjat packa lite smått. Vilket jag har börjat med. Man får rätt så mycket skit efter 1,5 år. Men sen berättade jag även att de börjat planera en massa Hejdå fester för mig ^^

Hihi
!!

Han är ju nyfiken som en strut!!

Men det är sant. På fredag ska engelskpojkarna ha en fest för mig. (Vet inte varför den är för mig, men ändå) :P

Veckan därpå Har Natasja en fest för mig.
Veckan därpå har vi en stor hejdå fest för alla oss som åker (Sasha, Andyshey och mig)
Osv. Det bästa är.. Helena behöver inte betala någonting ^^ Förutom taxin och dyl.
Iallafall.. Nu börjar jag snart med min nedräkning ;)

Imorgon ska jag åka och hämta mina klänningar, och lite sådär.

Over and Out. ;)

Kommentarer
Postat av: robin

jaja hea! men tittade du aldrig på hjärnkontoret när du var yngre? om man ingenting frågar får man ingenting veta!!

2009-05-14 @ 16:03:54
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0