50. Rubriklös.

http://www.youtube.com/watch?v=0ltAGuuru7Q

Han sjunger låten så otroligt fint.

http://www.youtube.com/watch?v=bwl8OLt5Hfs

Jag skaknar 17 och fisken :(



Iallafall.

HEJ!.

Idag är det lördag och klockan är 17.40. Jag ska strax gå ut och fixa mig någonting att äta, för jag har bara ätit en typ brödsak med en grej i innan vi åkte till marknaden.
Skulle införskaffa Converse skor, men jag visste inte vilken färg jag skulle välja.

Det slutade iallafall med att jag köpte 3 par glasögon för 60 kr som jag ska gå och sätta in glas i imorgon eller på måndag. (Ett par ser väldigt roliga ut ^^ )
Sen köpte jag två par sandaler för 80 kr. Hittade inga ballerinaskor som jag verkligen gillade, så springer jag inte på några bara sådär så struntar jag i det.
Imorgon ska vi kanske åka till Antikmarknaden = min absoluta favoritplats!
Fast det är klart.. Det är ingenting viktigt jag ska ha där heller, kanske ett låååååångt pärlhalsband om det finns riktigt billiga.

Annars är jag stort sett klar för hemresa. MOAHHA. Eller något liknande :S

Igår vad jag på Bio med Tom och såg Nanjing Nanjing, City of life and death.
Jag satt och störtjöt i 2,5 timme. Var en otroligt bra men sjukt sorgsen film.
Filmen handlar om den tortyr som japanerna sysslade med i Nanjing (Kinas dåvarande huvudstad 1937) under 6 veckors tid.
Det var hemskt, otroligt hemskt. Vid ett tillfälle slängde de ut en liten flicka genom ett fönster, bara för att, och mitt hjärta stannade.
De hade 1000 tals människor som stor på en åker när de började skjuta med kulsprutor, och ja. Det var. Jobbigt, speciellt när man vet att det var så det gick till.

Jaa ni.. Jag börjar bli långhårig. Väldigt långhårig, och sen är det ojämnt klippt.
Frågan är bara om jag ska
1. Klippa mig själv.
2, Gå till en kines och klippa mig för 50 kr ( det avr det jag gjorde sist när det blev ojämnt, men jag kan ju gå till en annan?)
3. Vänta tills jag kommer hem.

Sen borde jag färga håret också. Men eftersom jag inte vill vara så mörkhårig längre så tror jag helt enkelt att jag väntar tills jag kommer hem men den saken.

Annars så.. Inte mycket mer att berätta. Vi ska ut ikväll, men jag vill inte. Vill inte alls.
Jag vill inte slösa pengar, jag har ont i magen och sover dåligt om nätterna, så jag känner verkligen inte för det.
Så vi får se. Det är några kompisar som spelar på en liten krog, och samtidigt så borrde jag försöka hålla bra kontakt med kineserna eftersom alla andra åker hem till hösten.

Fast Jannicke har fått jobb i Beijing så hon blir kvar :D YEEEEEEY!!!


Nu ska jag iallafall gå och köpa något att laga till.. Eller gå till gränden och köpa en gongbao. *hmmm*



Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0