49. Onsdag

Ja. Igårkväll gick jag till Beer Garden, vårat nya häng, och sen till en mexikansk fest på Pyro.
Jag kände mig faktist smått fin i mina svarta byxor jag inte använt på 2 år :S Vill väll inte påstå att de sitter bättre nu än då, men nu får jag iallafall på mig dem igen. HAHAH. Hrm. Iallafall.

Jag hade inga pengar. Abolut inga, så jag tog med mig lite vin hemifrån, som jag satt och snuttade på. Men sen tyckte mina vänner att det såg så tragiskt ut att de började köpa mig drinkar :S

Det hela slutade iallafall med att jag satt utanför Pyro och pratade med Mimmi och fick helt plötsligt dåligt självförtroende (värre än vanligt) och blev jätteledsen :P
Men sen gick vi till la Bamba där vi var de enda kunderna. Hehe. Vi satt där ett bra tag och pratade och flörtade med fuyuansen ^^

Iallafall.. Till det viktiga för dagen.


JAG HAR BOKAT MIN HEMRESA!!!!

Jopp, nu är det bestämt och klart och betalt ^^ Det kändes dock inte lika bra som jag trodde att det skulle göra.
Men jag är glad ändå. Och Mimmi är också glad, för vi åker hem tillsammans ^^



Puss på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0