47. Jag döööööör!

Det är så varmt! Jag får värmeslag!
Okej. Det är inte så vamrt nu. Men det är ändå varmt. Under dagen så är det runt 30 grader.
Igår var det skinande sol och över 30 = Helena höll på att dö när hon gick ut för att handla mat :S Inte kul!
Nu måste jag kolla vad det ska bli för väder under veckan.. Vänta!

Tydligen är det 22 grader ute just nu. Och det kommer ligga runt 30 hela veckan. :S

Iiih!

Nu måste jag berätta vad som hände i torsdags/Valborg.

Det blev en toppendag!
Det hela började med onsdags då jag och Mimmi åkte till Jannicke för att baka kladdkaka och köttfärspaj, för hon hade fått en ugn *lycklig*
Sedan åkte jag tillbaka till Pubquiz medans de två gick ut i sanlitun vilket slutade med att de var tokfulla! ojoj flickor små ;)

Torsdag morgon så fick jag tvinga mig upp ur sängen. Var så galet trött. Men sen kom Angeliqa och knackade på dörren!
Så otroligt roligt! Så just nu bor vi 4 tjejer i våran lilla 2:a. Angeliqa kommer att vara här i 2 veckor, och Mimmi, ja hon åker hem samma dag som mig ;)

Iallafall. Jag och Jannicke åkte iväg till Haidian park och letade på en liten udde/ö ute vid vattnet som vi la oss och sov en stund innan folket började komma. Jag hade till och med mig några svenska flaggor att sätta upp.
Sen började folket att komma. Kom massor med svenskar och mycke annat folk.
Blev tokroligt! Jag tror vi var någonstans runt 50 pers. (bilder kommer att laddas upp på bilddagboken)

Sen när det började skymma på så åkte jag hem för att duscha och lite så, sen träffade jag upp folk på D22 för att lyssna på b.la Scoff och Lone. Toookbra konserter! Förutom att Lone inte körde I'm your man. :(

Sen slutade det med att jag satt och körde en lek med Tom i ca 2 timmar :S Aj mina händer!
Varvid jag och Jannicke råkade avslöja att vi kallade honom nr. 3 så nu frågar han ut mig varför. Inte smart ;)

Iallafall. Fredagen bestod utav att sova.. Usch vad trött jag var. Hade inte sovit med än 3 timmar/natten i ca en veckas tid.
Under eftermiddagen så började Natasja och Jack ringa mig om att jag skulle komma och dricka öl med dem. Men jag hittade hela tiden på undanflykter. Tillslut kom de dock till min lägenhet och hämtade upp mig :S Så då hade jag inget val än att följa med dem till Beergarden = Ett jättemysigt ställe utomhus där man kan köpa billig mat och 5 kr för ett glas öl. Våran nya favoritplats.

I lördags gjorde jag så lite som möjligt under dagen. Fast jag gick även och simmade. Sen firade vi Bens födelsedag, fast jag gick hem tidigt, för jag var på tokdåligt humör.

Söndag.. Ehh jaa.. då satt jag mest med ett översättningsjobb jag hade att göra.

Idag. ja.. Då sov jag, sen gick jag och åt lunch med Angeliqa och Mimmi.. Sen hem och jobba.. Sen till Beer graden och äta Baozi för 4 kr. Sen hem för att fortsätta jobba och göra allt annat jag igentligen inte behövde göra.


Aaaaw. Som det ser ut nu så måste jag ha min hejdåfest 1 heeeeel vecka innan jag åker hem :( Massor med folk lämnar staden när jag åker hem. lite trist. Men mina närmaste är kvar iallafall så jag överlever ^^

Jajust det!! Jag satt och pratade med Martina på Skype i söndags!
Var jätteroligt! Jag blev så glad, har inte hört hennes röst på.. ehh.. jaa.. Innan jul? något sådant :(

Men snart så ses vi :D


PUSS!


p.s För att Robin inte ska bli ledsen så pratade  jag med honom i fredags kväll ett bra tag med ;)

Kommentarer
Postat av: Martina

:D Snart kommer du hem och då ska jag prata så mycket så dina öron kommer blöda :P

2009-05-05 @ 15:30:45
Postat av: robin

ja du är så snäll så helena!!

2009-05-06 @ 14:13:17
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0