36. Nu släcker Kina...

För Earth Hour.

Jopp, om ni inte vet det då 20.30 så släcker man alla lampor för 1 timme, vart i världen man än är.

Och nu har vi släkt. Det är så mysigt. Stearinljus överallt. :)
(självklart så kär jag datorn utan ström just nu)


Glöm inte!!


-------------------------------------

Svart till:

Så faaan heller att jag kommer göra det. Jag skiter fullständigt i klimathotet. Dessutom är det VM-kval ikväll


--
Jag anser att det är upp till var människa hur man vill göra. Vill man inte, så ska man inte.
Tycker man att det är löjligt, ja då gör man det.

Man man behöver inte heller då lägga sig i hur andra gör. Jag vet att du inte gör det.
Men jag blir bara såååå irriterad.

Jag dömmer ingen om man tittar på VM istället. Det bara är så.
Men jag tycker det är fel om man Alltid skiter i Klimathotet. Sen är det upp til var och en hur man gör det.

Jag använder massor med ström. Jag använder hårspray. Jag handlar saker osvosvosv..

Det enda jag själv gör för miljön är faktist.
1. Jag har alltid med mig tygpåse till affären så jag inte köper nya påsar hela tiden.
2. Untviker tex. att ta nya pappersmuggar varja dag när jag ska dricka vatten på skolan. Istället går jag runt med min lilla vattenflaska. 
Sen lite småsaker liksom.



Det är helt upp till Var och En hur man gör. Men Ingen har rätt till att dömma någon i detta fal.
Det är min åsikt i det hela.

Kommentarer
Postat av: JB

Så faaan heller att jag kommer göra det. Jag skiter fullständigt i klimathotet. Dessutom är det VM-kval ikväll

2009-03-28 @ 13:52:34
URL: http://www.modebloggarsuger.just.nu
Postat av: robin

miljöpartisten har talat! jag lyckades släcka ner nästan halva lägenheten genom att jag skulle tända lampan vid spisfläkten. då small det till...

jaja, jag bjuder på det här, så den gråa massan slipper ta på sig mina hjältemodiga misstag

2009-03-29 @ 12:32:41
URL: http://robbejn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0