35. MWAH!

Idag är jag lycklig för jag fick 500 kr!!!
På lördag ska jag även på jobbintervju. Hoppas jag får det jobbet, men det känns lite svårt.
Kvinnan jag ska lära engelska är 50 år, och lärare på Beida, ett av kinas bästa universitet :P Dock är hon ju iof inte engelskalärare, men ändå. Känns.. lite jobbigt.
Jag skulle får 240 kr för 100 min. och så kanske hon vill träffas 2-3 gånger i veckan.

Så snälla!! Håll tummarna för mig!!


Annars så mår jag bra. Såg att ett av blomsterträden på gården har slagit ut. Det är vita vackra blommor som kommit fram. Ska försöka komma ihåg kameran och ta kort på dem imorn. Jättevackert.

Jag mår fint.

Orkar inte skriva så mycket mer just nu ;)
Klockan är 00.40 och jag har kollat på på  tok  för många avsnitt utav Heros.

Och någongång i helgen så måste jag ha Starwars maraton..
Har inte sett alla filmer. Tror att jag faktist inte sett en hel film, men det ska vi ändra på ;)

Gonatt mina kära vänner. Puss och kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0