33. Käpp Kineser :)

Jaa... Nu säger jag då det. Om och om igen.

I fredags kväll som jag skrev så skulle vi ha fest för 17 som fyllde 25 år. Och hur gick det?

........

Det hela började med att Johanna sa åt mig att kineserna aldrig var i tid, och festen skulel börja kl 8. Runt 18.30 började de flesta människor komma. Innan 8 var det runt 20 pers i lägenheten :S Var vi klara?? neeeh det var vi inte

Efter ett tag så räknande vi runt 40 pers var inne i våran lilla lägenhet och oj.
5 backar öl har druckits upp och jag tror det är runt 20 öl i varje back. (varje ölflska är 750 cl) Runt 5 flaskor vodka + dyl. dracks upp av dessa kineser.

Det var en fajt. En kille slog till ett ex och ojoj.
De rökte på, och fortsatte dricka.
De råkade hälla öl i tvn.
De hade tårtkrig??
De spilde ut otroligt mycket på golvet, och torkade inte upp så det var som gägga på golvet.
ojojojoj ska jag verkligen fortsätta??

Som tur var kom mina engelska pojkar och räddade mig på festen. Så efter ett tag gick vi till Lush och satte oss istället.
När jag kom hem satt och jag pratade i någon timme på msn, sen fick jag sätta i öronpropparna för att kunna sova.

Nästa morgon när jag gick upp dock hade de städat lite... Men jag drog iväg runt 11 tiden bara för att få reda på att Johanna gått runt 4 tiden på natten och sov hos en kompis istället. (Robin! Det är därför vi hörde kinesen utanför skrika efter Johanna) Iallafall så kom jag inte hem förens runt 18 tiden på kvällen igen och då såg lägenheten ok ut igen.

--------------------------------

Jack smsade mig och frågade om jag ville hänga på honom och Tom ut och äta indiskt, vilket jag naturligtvis ville. Sen mötte vi upp Ben och gick till Natasha för att kolla på film.
Vi kollade på Batman Forever = Filmen Suuuuger
Sen efter lite tjat ifrån mig så satte de på Ace Ventura.

Fick iallafall sitta och mysa med mina favoritpojkar 2 och 3 en hel kväll ^^ Nej det är inte meningen att ni ska förstå vad jag menar.

Jajust det!!!!  De nedrans kineserna gav oss en hamster.. EN HAMSTER!!! Eller de gav den till 17 i födelsedagspresent.
Men där sa jag nej och gav den igår till Engelska pojkarna. Jag döpte henne tock till Oscar innan och sa att de inte fick byta namn på henne.

----------------------------------

Idag sov jag otroligt länge efter att ha tittat på en hemsk dokumentärfilm till kl 6 imorse om Massakern i Nanking 1937. Hemsk film.. Otroligt bra, ni måste se den. Men hemsk händelse.

Iallafall så gick jag iväg och simmade, sen till Natasha igen och tittade på Batman, Dark night tillsammans med henne, Tavey och Rich.

Gick till Open mic i 30 min bara för att bli uttråkad och gå hem igen.

Nu pratar jag med mor min och sen ska jag sova.
Blev ett långt inlägg men jag får hoppas att ni klarade av att läsa det ändå ;)

Gonatt!  Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

HA!! ja han hördes ända till slovakien!!! ;)

ha, jag är nämnd på din blogg!! inte illa. men jag skrev om dig på min! å jag ska fixa så vi kan prata på skype ngn gång!

ha d i Kina!!

ps! jag har sagt till martina å sandra nu att alla ska komma på en sak att göra i sommar ds! :D

2009-03-22 @ 22:48:22
URL: http://robbejn.blogg.se/
Postat av: vivan

Hur är läget i Kina då?

Hemlängtan?

Här börjar det våras, men bara lite!

Kramen!

2009-03-25 @ 20:27:13
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0