30. I get high...

...On you baby!

Jag tänkte måla naglarna.. Men när jag rakade benen idag så råkade jag raka av en nagel..
Så nu är det bara att fila ner dem till pygmékorta igen. SUCK!

Imorgon kommer jag vara en väldigt upptagen kvinna.
Jag ska

1. Gå upp och städa klart mitt rum.
2. Tvätta lite
3. Ta mig förhoppningsvis 30 min med buss (kan ta upp till 1 timme) för att...
4. Lära ut engelska i 2 timmar.
5. Ta mig hem igen, Brukar dock gå fortare.
6. Äta middag

Har jag tur så är klockan nu bara 6... Så då kan jag
7. Vila
8 Göra mig iordning! För att kl
9. 8 så kommer det gäster!

Joo.. Vi ska ha en förfest här igen. Och alla tycker det är så trevligt hos oss, (ryktet sprider sig) Så imorgon så kommer det kanske bli maaaassor med folk :S (självklart tar de själva med sig sådant de dricket osv, så vi behöver ju inte lägga ut något)
Enda problemet är att jag själv troligen har bjudit in ca 30 pers :P Jag älskart

Nej jag ska försöka sova nu.. Men först måste jag gå och tvätta bort sminket.. Ser på ett ungefär ut såhär just nu.. Elelr ja det gör jag efter som bilden är tagen nu.

 

Så nu vet ni det..


Gonatt :)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0