29. MYS!!

Jag sitter och myser som bara vi kan just nu.

Sitter här på golvet i vardagsrummet med Johanna  Fisken och Sjutton... Och ja.
Klockan är 1.20 på natten..

17 spelar gitarr och vi andra sitter här och sjunger. Fisken köpte med sig donkan glass. <3

Idag hände något jag har väntat på aldelles för länge...
Jag har äntligen börjat närma mig väggens topp.. Toppen varefter man har nått, så kommer kinesiskan gå bättre.

Min kompis ringde mig idag så jag fick komma och hjälpa henne att prata med hyresvärden och mäklaren, och jag hängde faktist med. Kunde bli arg och ja. Jag gjorde mig förstod.. I ett ämne jag inte har pluggat!

Vet ni hur stolt jag är över mig själv?

En perffekt dag! Dagen är. Underbar!!

Nu börjar kineserna blir lite fulla här. vilket är smått roligt. Hihihi.

På lördag ska vi föresten ha fest här igen, och som vanligt har jag bjudit in på tok för många ^^  Men det ska bli otroligt roligt. Det är en Välkommen hemfest för katten :) Katten som förövrigt mår bra efter hennes 3 dagar borta, operationen osv. Känns bra. Hon gillar att ligga och tvätta mitt hår. Myyyyyyysa!

Annars? Inte så mycket. Jag var och pratade om Sverige idag för några kineser som ska åka och jobba i Linköping i 2 månader. Sen fick de min email adress utifall de hade fler frågot eller om jag hann hem till Sverige innan de åkte, För isåfall ska jag åka och hälsa på dem.

För vet ni vad!??!?!  Idag så insåg jag att jag FAKTIST HAR LÄRT MIG ATT PRATA KINESISKA!!!!

Nu Dör min dator snart så jag ska stänga av och lyssna på Fisken som sjunger Mando Diao.. Han sjunger SÅ vackert..

Och ja. Jag är jätteglad idag :)

Puss och lycka till er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0