28. 太牛了!!

学习汉语别提多难了!!!

Idag har jag en Inte-gilla-kinesiska-dag.
Inte för att det har gått dåligt eller så, jag känner mig mest bara stressad.

MWAH!!

Annars har jag hunnit med enhel del idag.
Dålig planering gjorde att jag duschade imorse.
Gick till skolan, var sen som vanligt (2 min)
Gick och köpte mat..
Hem och åt.
Gick till mäklaren med Natasha, Han tyckte att jag pratade väldigt bra.. Aaaw :P
Gick till mäklare nr 2.
Promenad till Huaqingjiayuan för att registrera mig (igen)
Var och simmade 1 timme.
Var hemma till kl 5 för att möta fangdonger.. Ehh.. Hyresvärden för att betala hyran.

Nu sitter jag här i soffan och funderar på hur jag ska orka med allt HAH Jag vill gå och sova. Men har läxor. massor med läxor. Samtidigt så har jag råkat lovat en kompis att jag ska se på film med henne.. Men jag får ta med mig läxboken dit och plugga lite.

Nej nu ska jag sluta gnälla.. 

Det skulle vara coolt att vara här till 1 okt.. Då firar kineserna 60 år som komunistiskt eller något liknande. Kan tänka mig att det blir stort. :)


Nu ska jag göra något vettigt. Klockan är redan snart sju.. Fin svenska det där.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0