9. Du är den jag Kunde va.

 
Jag är trött idag.. För att vara ärlig så är jag kanske lite bakis.. Liiiiiite..

Det blev en galen kväll igår, dock väldigt rolig.
En party Buss i beijing som tog oss runt till 3 olika barer.

Har varit och sagt hejdå till mina danskar idag, och guuud vad jag kommer sakna dem. Eller ja, iallafall en utav dem. Morten min bästaste gaykompis. Finns ingen roligare att prata med när man är arg på killar. Men jag ska åka till dem i sommar är tänk. Köpenhamn! YEY?

Hehe. Jaja. nu ska jag sova.





Den här sången skrev Wiehe till Afzelius när han fick reda på att han hade canser. En vädligt fin sång.

http://www.youtube.com/watch?v=iAFkqB0BVGI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0