8. Miss Brightside.

Nu har jag träffat Nisse med familj och det var hemskt trevligt även om vi bara sågs en kort stund.
Jag fick polkagrisstänger utav dem ^^ Tycker jag var hemskt trevligt.

Har fortfarande smått ont i huvudet :( Så tänkte ta och ev vila lite genom att titta på film eller något liknande.

Idag har jag iallafall varit iväg och skrivit in mig på skolan. Blir kvar här till iallafall den 30 maj för då slutar jag skolan..
Så det är bara att slänga ut 7200 för skolan och 1300 för visumet. + ca 2000 eftersom kinesiska yuanen ligger högre än kronan.
Det har inte gått så bra med jobbsökandet dock, eller jag har inte tagit tag i det ordentligt. :S Jag måste verkligen lägga band på mig och göra det. Skamligt.

Har lite problem med vad jag ska göra ikväll.
2 vänner lämnar Kina imorgon och båda vill att jag ska spendera kvällen med dem, men de är inte tillsammans. 1 tänker äta middag på en äcklig japansk resturang. nr 2 tänker åka till Tun bar i sanlitun där det är girls night = gratis drinkar 9-12.. Men jag känner inte för någon utav dem.

Jag ska ta tag i det här nu. Och nu menar jag det på allvar. :) Jag har som sagt tillochmed hittat mitt träningskort.!

Dock så mår jag lite illa av att inte kunnat äta ordentligt tack vare tanden :S jag tänker strypa den någon dag. ^^


Kommentarer
Postat av: Sandra

hej!



Ja stryp tanden, de tycker ja verkar vara en bra ide :P Ja vill oxå till Tun bar :) Stackers dig,de e inte lätt att vara så populär så att alla vill att du ska vara emd dom. Hoppas att du får en bra kväll ändå. Massa kramar!

2009-01-16 @ 13:13:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0