7. Ajajaj.

Ringde vattenkillen för en timme sedan och han har fortfarande inte dykt upp.
Jag behöver gå.

Jag har också i trots spelat hög musik hela morgonen bestående utav:
Kent
The Kinks
Lars Winnerbäck
Miss Li
Beatles
Ur filmen Across the universe
The Killers
Old 97.th
Deep blue something

Bara för att upptäcka att kineser kan sova igenom allt. Allt. Har de väl somnat så vaknar de inte.

Nu har jag iprensången i mitt huvud eftersom jag har ledvärk, tandvärk och huvudvärk.
Dum visdomstand (jag känner mig inte visare)
Dumma fotled som av någon anledning valde att forstätta göra ont
Och huvudvärken skyller jag på 4 timmars sömn.

Jag måste gå nu... Ska lämna iväg mitt pass för att få nytt visum och betala skolavgiften. Uuuurk!

Inte lika roligt som det låter.

Kommentarer
Postat av: vivan

Vad kul att få en hälsning från Kina!

Hoppas att din tand slutar att värka, och bråka med dig!



Leta på Mats Westerling på you tube....perfekt!

hans låt perfekt är så bra och just perfekt...

Det är -10 grader i a-sund idag!

ha en kul och skön helg! Kramen!

2009-01-16 @ 10:48:46
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0