6. Nedrans kineser!

De som har mött min morgonpersonlighet när jag är som argast vet hur jag är vid det här laget.
Jag är ingen man ska prata med just nu vill säga.

Jag har råkat vänt på dygnet, så jag lyckades inte att somna fören kl 4 imorse. Kl 7.30 började jag höra en massa skratt men lyckades ändå att somna om. Vid kl 8 så hörde jag hur gitarren började spela och blev sådär.. Ni vet.. Även fast att man försöker somna om så lyssnar man extra noga för att få bli lite irriterad!

Det hela slutade med att jag väldigt surt gick upp och ut och in på toa.. Sen halvt som halvt smälde igen dörren efter mig när jag gick in på rummet igen..!

Det är inte ens så att de har vaknat tidigt, nejnej, de kom precis hem! Aaah!
Faktum är att jag är så irriterad att kineserna inte kommer få sova här något mer, om de inte smyger in om natten som vanligt. Men det här är andra gången jag blir väckt av dem för att de inte kan vara tysta. Sist så kom de in på mitt rum när jag sov, och det gillar jag inte.
Som sagt, jag är ingen morgon person.

Bättre blev det ju inte att jag inte kunde somna om nu, har ont i huvudet, tandvärk (nedrans visdomstand:() Och ska guida Nisse med familj om några timmar.



Usch mitt huvud. Tyck lite synd om mig!

Nu ska jag kolla på NCIS innan jag ska ta mig till skolan.
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0