4. Smått ångest ^^

Ja, det där med att gå på demonstrationen sket sig. Jag låg hemma och kräktes hela morgonen i stället.
Jag blev otroligt besviken att jag inte kunde gå.

Jag har egentligen inte så mycket ångest idag, bara lite..  På min "Att-göra-lista" har jag bara
Städat
Letat på mitt träningskort...

Sen har jag liksom inte hunnit med något mer fast att jag inte har gjort någonting annat.
Jag tänkte att jag skulle försöka kamma till håret och gå över och sätta mig på Lush, där kan jag nog få mer vettigt gjort, eftersom allt annat inte kan störa mig där.

Jag tror nog att det blir bättre snart ^^

Helen och Shan tycker så synd om mig att Johanna åkt hem för 2 veckor (min sambo) Så de tyckte att jag skulle komma och sova hos dem från torsdag till söndag. :) Vi får se. Kanske kanske. Alltid trevligt med ljud och sällskap.

Annars så är det ingenting speciellt planerat.
Idag ska vi fira Rickys födelsedag, men vi får se om jag går dit. Beror på.
På tisdag så ska vi ha en stor hejdå fest..
Onsdag är det ju Pubquiz
och på torsdag åker Natasha hem....  Uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuusch



Iallafall.. Nu ska jag röra på mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tycker inte om när du inte mår bra. Hoppas att de e bättre nu. Massa krya-på-dig kramar!!!

2009-01-12 @ 21:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0