3. Kinesiska regeringen - Gaza.

Imorgon kl 12.00 ska de som vill samlas på Pyro för att ta sig till Palestinas ambassad här i Beijing för att tända ljus,  visa sitt stöd till fred och sörja krigets offer.
Detta är även någon som den kinesiska regeringen stöder(!?)
Jag tänker iallafall sattsa på att åka dit, tycker det är viktigt. Det är inte så mycket vi kan göra såhär, men jag anser ändå att man ska göra det om chansen ges att "visa" sitt stöd.

Jag kom hem 7.40 imorse. Inte bra, sov till kl 13 och har inte gjort något av vett. Ja förutom då jag var ute och köpte el och mat. Funderar på att ta mig en kortare promenad runt området nu, men kl är 20.50.. litttte sent :P

Iallafall, Vi kom 3:a på pubquiz igår. Sen gick vi till Pyro och hade trevligt, Eller ja, jag hade inte så trevligt där i början.
Först var det fullt med människor som jag inte kände till och det var trångt och ja, jag vet inte.
Sen så var det en koreansk kille som var jättefull och hårdhänt.
Jag vaktade Andys öl medans han gick på toaletten. Då kom koreanen och tog den ifrån mig. varvid jag naturligtvis tog tillbaka den och gav honom en VÄLDIGT arg blick! Sen när Andy kom tillbaka och fick sin öl så tog koreanen den ifrån honom... Och sen började något väldigt obehagligt.
Andy blev jättearg. Koreanen smälde ölglaset i bordet så vi fick allting över oss. Vilket gjorde Andy ännu argare. Och så ja. Så vi ber Tom att ta bort Andy så det inte blir bråk, och då blir koreanen ännu argare.

När de väl fått ut honom efter att han försökt utdela ett antal knytnävesslag så kommer koreanen rusande ner för trappen och jag vet inte alls hus Tom hann ivägen men han blev intryckt i en dörr så den gick sönder och ja, jag vet inte.
Koreanen skickades tillslut hem i taxi, och alla överlevde. Jag var jättechockad. Verkligen.
Speciellt över hur folk reagerar på att ett bråk håller på att sätta igång.
Speciellt tex. Natasha. Hon fick lite öl över sig och försöker trigga upp den koreanska killen med att hota honom osv. SÅ ONÖDIGT!  Sen kommer världens minsta lilla Ann-So och försöker dra bort Tom ifrån koreanen när Tom var den enda som var påväg att få ut honom. Ujujuj....


Iallafall.. Sandra.? Natten/morgonen slutade konstigt. Nr 1 och Nr 2 var där, missuppfattningar och nu tror alla att det är Nr 1 igen. Ajajaj.


Jaja, nu ska jag försöka bestämma mig för vad jag ska göra. Jag borde verkligen verkligen städa imorgon :S Så jag ska sova snart.

Puss och Kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Ojoj, de e inte lätt för dig stackars vännen. Jag tycker att nr3 var väldigt snäll o söt men ja han ju inte träffa de andra tyvärr.... Kramar!

2009-01-08 @ 19:20:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0