21. Katten och jag...

Vi är goda vänner, fastän mycket olika.
Katten stannar inne, jag går ut.
Hon brukar spinna, jag brukar sjunga.
Hon käkar kattmat, inte jag.
Men En sak har vi nog gemensaaaamt! SOFFAN!!

Ja om ni inte minns detdär eller förstår den, så är det Pollyreklamen som gick för några år sedan.
http://www.youtube.com/watch?v=THNWVVn9JO0

Av någon anledning så funkar inte Youtube för mig idag, vilket gör mig hemskt irriterad.

Iallafall så ringde mor och far min igår och undrade vart jag tagit vägen. Hade inte sett något utav mig någonstans på länge. Men jag har mått bra. Till imorse.

Jag har varit lite förtvivlad och sådär i några dagar, vet inte riktigt varför. Men nu känns det bättre. Bara en liten deppig period jag hade.

Så igår bestämde vi oss för att åka till Sanlitun och gå till Tun bar, en bar där det är gratis drinkar 21-24 på fredagskvällar. Så jag drack en drink. Hade druckit en förut på Lush... Sen dansade vi och hade roligt. Jag hade en livlig diskussion med en tysk om varför jag hade hört talas om så konstiga tyska band som jag hade. osv.
Sen drack jag en drink till för att jag fick den utav Helen.

Vi åkte hem runt 4, för att vi var otroligt trötta, Och att Helen knappt kunde stå på sina ben :P
När jag kom hem fick jag sådandär ni vet, jättehemskt känsla när man mår illa. Så jag började kräkas, och det slutade inte förens runt 11 tiden imorse så jag äntligen lyckades att somna. Jag absolut HATAR att få sådanna grejjer.
Jag vill dricka vatten för att jag är törstig, men dricker jag vatten så kräks jag upp det efter 10 min.

Jag lyckades iallafall somna då vid 11 och sova i några timmar. Nu har jag mest ont överallt. och fryser som en gnu.

Ska alldelles snart gå och sova iallafall..

Den 18 feb kommer Charlie att bo på våran soffa ett tag (jag hoppas på inte allt för länge) Hon letar ny lägenhet och lite sådär.

Sen den 30 april så kommer Angelica tillbaka :D YEY! Hon ska bo på våran soffa i 2 veckors tid och jag längtar jättemycket.!! Ska bli så roligt!! YEY:!!

Nu. sova. Eller titta på film. BÖrjar skolan igen på måndag.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0