20. Jag är så trött...

Ja. min plan att vända på dygnet har absolut fungerat.
Jag somnade innan kl 1 inatt och efter att ha vaknat ett antal gånger så gick jag upp 10.30.

Efter långt "inte-göra-någonting" tid så gick jag till Lush och åt frukost-lunach-middag. Och började läsa en ny bok. Jaja, jag satt och pluggade i 30 min också :S
Iallafall så är boken både patetisk, spännande och fängslande, men jag berättar mer om den när jag läst lite längre.

Katten försöker driva mig till vansinne. Vi hade arga leken nyss och ingen utav oss ville ge sig. Så det slutade som det gjorde = hon åkte ner på golvet.

Johanna lämnade Beijing idag och åkte söder ut för att besöka en vän.
Själv har jag fått erbjudandet om att ut och resa med en kompis den 13 feb till yunnan provinsen. Men det känns lite fel. Vi kommer väldigt bra överens och flörtar bara på skoj, vilket alla vet, men ändå så är han tillsammans med en utav mina bättre vänner här i Beijing..  Igentligen är det ju inget problem. Men jag känner inte människorna så bra så man vet vad de tycker om saker och ting. Så det får funderas på. Dessutom har jag och den här killen lite Hat-kärlek till varandra. Kommer jättebra överens men jävlas hela tiden.

Iallafall. Nu tycker ju både far och mor min att halv elva var ju ingenting, men jag är jättetrött nu och skulle faktist vilja gå och lägga mig.
Men då ringer flickorna och säger "Jag åker ju faktist hem på torsdag" ooooooh! De vill att jag ska komma till Lush och sen komma med dem till Tun bar. Men nej. Jag går till Lush och säger hejdå, men inte längre än så. Så är det bara.
(Jag övar mig att säga nej här så det blir lättare sen)

Måste iallafall gå nu så jag kan komma hem någon gång.

yeeeeey.

Kommentarer
Postat av: vivan

Tassar in och säger hej,hej hemskt mycke hej!!!kramen!

2009-01-28 @ 23:22:15
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0