2. Vardagen påväg till det normala...

Ja. Idag är det onsdag.
Onsdag onsdag onsdag.. Det var på ett ungefär vad som kom fram i mitt huvud just nu. :)

Min dag är fyllt med en massa måsten och allt började med att jag har ont i magen och mår illa, kan dock bero på att jag inte ätit på ett x-antal timmar. Menmen.

Mina måsten är:

Skriva in mig på skolan
Fixa nytt visum
Bestämma om jag vill gå förmiddagar eller eftermiddagar (vilket jag iof redan vet att det blir förmiddagar)
Städa
Leta på mitt träningskort
Gå och träna.
Renskriva mitt CV
Lägga upp mitt CV
Söka jobb...

Skit.

Men ikväll är det Pubquiz igen = Vardagen är verkligen påväg till det normala igen.
Maria och Louis undrade om jag skulle med och äta indiskt. Men jag kan inte riktigt bestämma mig, så vi får se.

Ja, jag är lite velig idag :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0