18. Gott nytt Oxens År :)

Ojojj. Det låter som om det är värsta kriget här utanför.
Jag vet, lite hemskt att säga med tanke på krigen som pågått/pågår i världen.

Iallafall. De smäller så mycket furverkerier här utanför att ja. Jag vaknade upp och undrade vad det var som hände förut. ^^

Grejjen är såhär nu. Att jag har ingen aning om vad jag ska göra ikväll :P Det blir nog att gå till Lush men jag känner inte för det.

Gårkvällen blev jätteroligt. Det hela började med jag och 7 pojkar innan Ann.so och tavey äntligen kom. Iallafall. De två som festen typ var till, louis och Maria som lämnar Kina och åker till Australien kom dock 1,5 timme senare. YEY.

Det blev väldigt roligt iallafall, och efter mycket om och men så gick vi till Karaoke (igen... för min del) Och kors i taket! Både Tom, Ben och Jack som alla berättat för mig att det ALDRIG sjunger osvosvosv, sjöng jättemycket. :P Och de alla kom efteråt och sa att de faktist hade väldigt roligt.

Nu ska jag se om jag ska göra mig iordning eller vad jag ska göra.
Iallafall inte sitta här. :)

GOtt nytt år!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0