17. Kattskrälle!

Ja!
Till att börja med kan jag göra mamma och pappa glada. Jag vaknade kl 10 och gick upp kl 11! Nu börjar jag få rätt på saker och ting.. Till ikväll då vi ska ut och sen fira nyår imorgon. Men iallafall så är jag på G. :)

Kattskrälle? För det första börjar jag undra om jag är allergisk mot henne. Eller jag vet att jag inte är det, men jag har åkt på snuva, och det kliar nästan överallt och jag blir tokig. Eller ja. Jag har snytit mig så mycket så det känns som om jag inte har någon hud kvar under näsan, och så kliar det. Och så hostar jag. Iiih!

Fast det är inte därför jag är sur på henne.
1. Hon väckte mig kl 5 imorse med att leka med allt hon hittade i mitt rum. Hon sov hos mig inatt, men hon vaknade betydligt tidigare än jag gjorde. Det är bättre med Dexter. När han sover i min säng, eller i mamma och pappas säng med mig så går inte han upp förens jag går upp <3
2. Nu så leker hon med allt. Har stängt in henne på rummet flera gånger, men hon har lärt sig att öppna dörren :( Och hon leker med en utav mina öronproppar?! USCH VAD ÄCKLIGT!

Nu har jag iallafall tagit bort julgranen.och glitter. Satt upp kossorna på dörren. Några kineser gick förbi dörren medans jag gjorde det, och de tyckte de var jättesöta.
Ska försöka ta kort på det sen.


Nu har jag tagit en tillräckligt lång rast.
Måste ta tag i disken, som jag iof inte har skitat ner, men den måste bort.
Hittade föresten två döda kackerlackor i köket idag >___<

 Gosch.

Kommentarer
Postat av: vivan

Vad mysigt med en liten kisse...vad gör du med den när du åker tillbaka till Svedala??? Tar du med den?

Skönt att du fick ordning på tanden....eller!

Biligt var det iaf! kramen!

2009-01-24 @ 18:39:59
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0