15. Kinesiska tandläkare.

Det gick fint hos tandläkaren. Hela besöket kostade 90 kr och då togs även en bild på tanden.
Hon tyckte att jag skulle dra ut den, men att vi kunde vänta lite och se om det blir värre.
HAHA! Jag var inne på V.I.P avdelningen hos tandläkarna?

Jaja. Det verkade vara ett bra ställe iallafall.. Även om det inte ritkigt är som hemma i Sverige.. Med en tandläkare man litar på.. Och kan prata med.

Jag sov endast 1,5 timme inatt. Vet inte alls hur jag ska lyckas att vända på dygnet, för jag vet inte hur länge jag klarar av att hålla mig vaken nu (klockan är 13.00)

Iallafall. Måste ut och köpa gas (man fyller på ett kort) kattmat, en glödlampa och frukt. Sen ska jag färga håret! Eller ja, kanske imorgon.
Allt kommer ju stänga nu istortsett i en veckas tid. Fast jag frågade Josh, Pyro och Lush kommer vara öppet <3

Dumma Johanna kom på att hon inte kommer tillbaka förens på Söndag :((( Dummadumma...


jaja. Jag MÅSTE gå nu. Enligt Beijing så är det -9 grader med det känns som -20.

Kommentarer
Postat av: LEL

VIP det är du alltid!

2009-01-23 @ 09:05:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0