13. Karaoke + hejdåfest

Ja.. Nu är det ju såhär att min planering inte är den bästa.
Som min planering igår att gå hem direkt efter pubquiz sket sig ju totalt.

För det första så gick det jättedåligt på pubquiz. Vi slutade på 31 p och så dåligt har vi inte gjort sens.. Maj? Juni?
Men Mark är tillbaka vilket gjorde mig väldigt glad. Har saknat den amerikanen.

Sen gick vi vidare till Pyro, som kändes helt tomt. Pyro har absolut sett bättre onsdagar. (Alla har istortsett åkt hem)
Så jag, Marcus och Jannice gick till La Bamba istället där vi stannade en liten stund för att sen gå ner till Propaganda istället.
På Propaganda betalar tjejer 30, killar 80 och man får dricka gratis till 3.30. Där iallafall så dansade vi lite, pratade runt med folk. Träffade Harve, fransman som hade druckit på tok för mycket. Har nog aldrig sett honom så.. ja.
Iallafall så gick vi upp på övervåningen igen och där började jag och Jannice spela träningsspel med några tyskar och kineser, Det är iallafall ett spel jag är bra på!

Efter många timmar av ditt och datt så får jag för mig att jag vill sjunga karaoke, får med mig tyskarna, fransmän och jag vet tusan vilka alla var, men Ktv blev det iallafall.. till kl 6 på morgonen.
Så vi gick och åt frukost och sen var det bara hem och slänga sig i sängen. Suck.



På lördag ska vi iallafall ha "Hejdå fest" för Louis och Maria.. Det dom inte vet om är att jag har råkat bjudit in kanske 10-15 pers till. MEn det är ingen fara, vi ska vara i min lägenhet... ^^

Nu måste jag åka iväg till en mataffär en bit bort och skaffa hårfärg, kattmat, toapapper, frukt,mjölk osv. Alla affärer kommer att vara stängda under ca 4 dagar alternativt mer.


Sen kommer Jannice hit ikväll och tittar på film med mig, så ska hon sova hos mig och göra mig sällskap till tandläkaren imorgon *ont i magen*

PUss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0