11. Ångest över hemresa!

Okej nu är det såhär. Jag vill ju ta transibiriska hem till Sverige, eller ja, Moskva. Men jag slutar skolan den 29 maj. och min ev planerade reda skulla ta runt 1,5-2 veckor att genomföra.
Problemet??

Hultsfred. Jag har väll kommit över festivalyran fast att jag älskar konserter. Men winnerbäck ska ge en heldel konserter under de få dagarna, och inte nog med det. Nu ska The Killes göra sin "enda" Sverigespelning där. AUSH! Skulle nog inte heller klaga om jag fick se Takida, för de värkar otroligt gulliga.
Iallafall.. GÅ MED MIG!


Nu tillbaka till verkligheten :)

Filmen igår var jättebra. De hade egelsk text som tur var! Dock så hade de ändrat enhel del i stil till andra filmen vilket jag tyckte var lite irriterande, plus att kineserna inte har någon känsla för ljud i en biosalong. Mina öron gjorde riktigt ont under kriget :S
Det var väldigt trevligt iallafall. Efteråt så åkte vi tillbaka till Wu och träffade de andra killarna och umgicks lite. Till kl 5 imorse :S Jag förlorade i Bordsfotboll men vann i biljarden ^^

Iallafall. Nu ska jag göra mig iordning för att åka till Kros och träffa Jannice. En heeemskt lång resa med tunnelbana för att komma dit :( Eller ja, det är mer bytet i Xizhymen som jag är emot.
Det tar ca 15 min att ta sig igenom hela bytet då det går upp och ner och upp och ut och in och ner och ner och upp och ner och sen är man framme..  Och nej, jag överdriver inte.

Hejhopp!

Kommentarer
Postat av: vivan

vd tuff du är som vågar åka tunnelbana där...men det måste du väl om du inte skall sitta inne!



Här snöar det i massor, så lilla A-sund är alldeles vitt nu, och gradestocken står på noll!

Ha,de kramen!

2009-01-20 @ 11:20:59
URL: http://vwellermo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0