10. A BIG smile on my face!!

Tragiskt nog händer det där mer och mer. Jag påbörjar mina meningar på engelska.
När Sandra var här så gjorde hon en upptäckt i mitt engelska språk. Mitt i meningar så lägger jag till Eller och typ. På svenska då... Och nu tänker jag på det varje gång jag råkar göra det. Så frustrerande!

Så varför ett leende? JO! Jag fick lite lust att lyssna på Green Day såhär på eftermiddagen och sökte på Basket case och fick upp denna roliga video.

http://www.youtube.com/watch?v=xupSmwXxOxk  För er som absolut inte vill lyssna, eller inte förstår sången, så nämner den saker som att gå till en prostituerad för att ha sex, röka på (inte vanliga cigaretter då) Ja.. Varför jag tycker att den är rolig? Därför det är en ackapella grupp som sjunger (Han som sjunger var rätt het) och de sjunger i en kyrka, med en massa präster eller vad de är framför. SÅ ROLIGT!


Sen har jag faktist ett leende på läpparna av en annan orsak ^^ Fast den är inte så rolig som ni kommer tro att den är. Jag ska på bio! Med Tom.. Som är en kompis, men som jag råkar vara lite småkär i för tillfället, men Nej! Det är inget sådant. Vi råkar bara älska samma film.

Så till er som är filmintresserade och tycker det skulle vara roligt med en kinesisk film så rekomenderar jag Red Cliff. Nr ett ska vara ute i Sverige nu, och jag ska gå och se på nr 2 idag. Det är om ett krig mellan Han och Shu och Wu kungarna. Och lite där i mellan. För tjejerna: En utav huvudpersonerna är riktigt het. För killarna: De två tjejerna är SJUKT vackra!!

Iallafall. Red Cliff är inte ens i närheten av lika bra som Zhang Yimous filmer flying Daggers eller Hero (2 filmer ni MÅSTE SE). Det är Yimous som gjorde/planerade Os invigningen i Beijing. :)

Iallafall. Nu ska jag göra mig klar för jag måste gå om 40 min.


Jag saknar Johanna föresten. Så tomt i lägenheten.Eller ja, lite tystare när inte hon är här ^^

På julafton hemma hos Fredrik och Jakop.    Jag råkade dricka lite för mycket på julafton så jag började gråta när jag var på Pryo med alla mina vänner.. Det var lite sådär. Men det gick över efter 5 min efter alla kramar jag fick ^^      

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej! Förlåt att ja påpeka att du prata svenska mitt i engelskan :P Hoppas att du hade de kul på bion :) Massa kramar!

2009-01-19 @ 12:11:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0