1. Hon har åkt hem...

Tänkte försöka skriva av mig lite nu för att få ur alla tankar som snurrar runt i huvudet.


Hmm, vad kan ha hänt sedan sist?


Minns ni Mimmi som sov på våran soffa där i början? Hon kom tillbaka och har bott hos oss i 4 veckors tid, vilket har varit jätteroligt! Det fick tiden att gå lite fortare och lättare att överleva december.
Lucia och jul kom och gick över lika fort...

Vi hade en liten julgran som katten förstörde, men den var inte så fin ändå, men hon kunde ju ha låtit den varit!


På julafton så hade jag, Mimmi och Johanna lite mys hemma, vi drack drinkar, sminkade oss, gick till frisören och fick håret tvättat och fixat för 30 kr.
Sedan gick vi iväg till Fredrik och Jakop där vi hade en liten knytis, drack lite fler drinkar, smakade snapps för första gången i mitt liv (avskyvärt)

Efter ett tag hade jag fått nog och mötte upp mina vänner på Pyro för att umgås med dem resterande jul. Vilket slutade??

Ja.. Jag vet att ni inte vill höra det, och jag borde säkert inte berätta det, men jag firade jul hundra tusen mil hemifrån?? Jag drack lite för mycket, så jag blev lite känslig där ett tag och började gråta. Jag grät för att jag inte var hemma, för att jag visste att resten av familjen satt där. Jag grät för att Sally skulle åka, jag grät för att jag var orolig för januari... Allt kom ut, samtidigt som jag skrattade? Ja, det var 10 min som var lite konstiga, men jaaa.. Jag fick ju kramar av alla?? Det var ju mysigt.

Efter en stund var jag iallafall glad igen och fortsatte att dansa så gott jag kunde efter att ha vrickat vristen..

JAJUSTDET! Det har jag inte berättat?!

Vi klädde ut oss till Tomat och lekte runt i Beijing. Hysteriskt roligt! Vi var ett 50-tal tomtar som tog oss till Himmelska fridens torg, tog en massa kort, blev lite av en turistaktraktion, osvosv. under kvällen där iallafall så lyckades jag ramla och vricka fotleden. NEJ jag hade inte druckit någonting, det var ren klantighet.

Iallafall.. Den 28 dec kom Sandra hit! :) Hon har stannat till idag då jag lämnade henne på flygplatsen för ca 6 timmar sen ( efter 6 timmars väntande på försenat flyg)

Det har varit roligt och en toppenvecka! Mitt bästa nyår någonsin, och ja, helt enkelt underbart.

Nu har jag dock gråtit ögonen ur mig flera gånger för att det gör så ont! Jag vet inte vad jag vill göra. Det känns både bra och jobbigt och hemskt osv.

Förstår ni vad jag menar?


Kommentarer
Postat av: Sandra

underbara vän! Förstår inte helt o hållet hur du känner men till viss del. har oxå varit ledsen över att inte vara hos dig längre, känns tomt, va så enormt roligt o underbart. Men vi får se till att ses snart igen :) Massa kramar!

2009-01-06 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0