26. Känslor går över styr..?

Nej jag vet faktist inte.
På senaste tiden har jag varit väldigt upp och ner i humöret. Har inte riktigt orkat med alla krav som jag känt ifrån mig själv, krav ifrån andra att vara social osv.

Jag min jäkla idiot lovade ju en kompis att hon kunde sova här, och nu kanske hon kommer och sover här imorn. Problemet är att hon inte säger hur länge hon ska sova här. Så på så sätt så hoppas jag verkligen att hon inte kommer hit, ,utan åker till Yunnan. Elakt med Sant.

Jag är bara så otroligt trött på folk just nu. Jag har varit förkyld i närmare 2 veckor och det vill verkligen inte gå över. Nu har det satt sig på hörseln och rösten istället så nu hör jag knappt och kan knappt prata.
Ytterligare en anledning till varför jag är så rättretlig.

Vi hade fest i vår lägenhet igår, och det var toppen roligt! Bästa utav allt, alla andra hade jätteroligt.
Vi har ju inte en så stor lägenhet, hela kanske är på 70 kvm.. kanske 80 :S och alla tre rum är lika stora vilket gör att vardagsrummet inte är så stort. runt 15 kvm? Jag vet inte. jag är jättedålig på sådantdär. Det är iallafall jättelitet. Vi klämde iallafall in 30 pers. Allt ifrån Kineser, Japaner, massa svenskar? engelskmän/kvinna till holländare.

Sen gick vi till D22 och lyssnade på liveband.
Jag fick drinkar utav folk, vilket gjorde att ja... Det blev lite mycket. Men det blev det för alla.

Ojojoj. Jag vet inte vad jag ska säga om det hela. Jag är förvirrad.

Jo.


http://www.youtube.com/watch?v=l_32ej1PspQ


Jag var överlycklig en kväll på Tunbar.    Jag och Cat på Tun bar i Sanlitun.. Det var varmt. Sminket rann överallt.. Jag bar en hatt som alla ville prova. Men kul hade vi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0